Monday 2 May 2011

Apa itu persahabatan?

Assalamualaikum...

Apa itu persahabatan ek?

Bagi aku, ....

1. persahabatan itu yang aku jumpa sejak aku buka mata awal pagi sampai aku tutup mata malam hari

2. persahabatan itu yang selalu bagi salam kat aku

3. persahabatan itu yang selalu usik-usik aku..

4. persahabatan itu yang peramah dan selalu ambil berat pasal aku

5. persahabatan itu yang selalu tanya aku ok tak?

6. persahabatan itu yang selalu gurau-gurau tapi beri nasihat yang berguna

7. persahabatan itu yang cakap loghat pekat dan selalu kenakan aku masa berjalan

8. persahabatan itu yang sangat baik dan selalu buat muka blurr

9. persahabatan itu yang suka gurau kasar tapi di hati ada taman

10. persahabatan itu yang suka ambil gambar dan berblog

11. persahabatan itu yang suka buat perangai kiut macam anak kucing

12. persahabatan itu yang aktif bersukan

13. persahabatan itu yang suka lari padang kawad berpusingan-pusingan masa aku dah penat

14. persahabatan itu yang selalu baju sama dengan aku

15. persahabatan itu yang caring and suka main ngan kucing patah ekor ngan anak-anaknya

16. persahabatan itu yang suka ajak makan

17. persahabatan itu yang suka tubik makan setiap malam ahad coz Ranimas tutup

18. persahabatan itu yang ulangkaji sama-sama time exam

19. persahabatan itu yang selalu buat assignment bila esok dah nak hantar

20. persahabatan itu yang suka tanya soalan2 yang menyebabkan aku jadi gabra sebelum exam

21. persahabatan itu yang suka buat latihan on call

22. persahabatan itu yang suka jerit petang-petang "BOLA TAMPAR!!"

23. persahabatan itu yang hampir jatuh sebab share katil ngan aku yang 'kecil' ni

24. persahabatan itu yang suka tgk korea

25. persahabatan itu yang suka tgk anime

26. persahabatan itu yang suka tgk movie sama-sama

27. persahabatan itu yang sanggup tenangkan aku masa nangis

28. persahabatan itu yang teman aku jalan-jalan kat kuching

29. persahabatan itu yang makan sama-sama dalam satu ballroom masa dinner Asasi

30. persahabatan itu yang peluk dan salam aku sebelum balik

dan banyak lagi pengertian persahabatan yang aku nak bagi..

Namun, walau apa pun  pengertian persahabatan yang aku bagi..

Yang penting persahabatan itu adalah kerana Allah Taala =)


-iyan-
-di M47-
-UNIMAS-OC-MESH-

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...