Monday 19 July 2010

Al-Fatihah buat nenek

Rabu lepas, semuanya bermula seperti biasa. All began so smoothly.. Pada waktu kelas IT waktu tengahari, henpon aku yang memang jarang2 ditelefon tetiba jak berdering... Mula2, aku rasa kurang selesa coz bergetar sik berhenti-henti.. Then, lepas aku tengok nama caller ya, aku rasa cam kurang sedap jak.. Family aku kol.. Coz family aku mmg tauk yang aku mmg busy ngan kelas time siang.. Aku pun teruslah lari keluar kelas mok kol balit.. Kakak aku nyaut then padah yang cdak maok g balit kampung coz nenek baruk jak meninggal pagi ya.. Innalillah.. aku rasa terkaku n x tauk mok klaka apa2.. Semangat mok belaja riya tetiba jak ilang pia jak.. hmm.. Petang ya aku byk lam bilit jak.. aku xpat mok menahan perasaan aku.. hmm...

Al-Fatihah~~

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...