Wednesday 14 July 2010

My new life..

Rasanya masih belum terlambat gik mok padah pasal tuk. Sebenarnya, aku secara rasminya telah menjadi pelajar pra-u UNIMAS.. Benda tuk dah lamak sebenarnya, tapi aku xda masa mok update blog disebabkan kesibukan dan gangguan talian.. hahahha.. Ok, berbalit kepada cerita kita, aku tuk memang la xpernah tinggal berjauhan dari keluarga.. Masa mula2 riya, mmg la aku rasa aku mmg susah mok survive ctuk.. Ya la, tetiba jak perlu tinggal di asrama dan perlu berdikari sendirik.. Semuanya terpulang kepada kita, mun kita rajin, semua kerja boleh jadi. Mun kita malas, jgn harap la kerja2 kita mok siap.. Mun ada magik cam cita2 fiksyen ya xda hal la mok malas2.. hahahaha... terlalu byk berimaginasi aku ctuk..

Homesick? hmm.. mula2 riya mmg homesick aku boleh dikatakan terok la.. Dah nama first time jaoh dari keluarga.. memang la rindu ngan cdak semua.. bersabar2.. Tapi perasaan homesick ya makin luntur tapi perasaan rindu ya x pernah hilang... aku patut syukur sebab aku dapat banyak kawan.. N cdak byk assist aku selama aku berada di ctuk.. Walaupun aku tuk jenis yang suka komplen mcm2, suka menyakitkan hati orang dan menyusahkan orang juak, tapi cdak x pernah jerak mok berkawan ngan aku. huhu.. *touched*

Hurmm.. tuk jak yang dapat aku coret buat masa tuk lok.. Mun byk2 lak, x siap gik semua kerja aku..

Salam Ukhuwah :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...