Friday 31 December 2010

Errmm.. apa tek aa~

Assalamualaikum.. peeps..
Late post again, gommennasai...

Tuk dah lamak dah, lebih kurang duak minggu dolok dah.. Antara lawatan pertama selepas masok sem duak tuk.. Lawatan ke fakulti medik ngan HUS.. Memang excited giler coz antara tempat yang dilawat ialah muzium anatomi, makmal pathology ngan rumah mayat.. apa? rumah mayat.. benda yang aku x pernah expect untuk lawat.. Bertolak lebih kurang pukul 2 petang pia after sembahyang jumaat.. sampai kat fakulti, ada sedikit briefing pasal fakulti ngan lawatan.. Lepas briefing ya, kmk orang pun dipecah kepada 3 kumpulan.. Untuk kumpulan kmk orang, first2 lawat muzium anatomi.. bukan jak fake anatomi tapi real pun ada juak.. Boleh dikatakan yang I can't believe in my eyes that I saw all that... Ok, pendedahan  yang bagus.. Selepas ya, kmk orang pergi makmal.. Ada makmal kering ngan basah.. macam2 la yang aku sempat tengok kat makmal contohnya blood specimen and etc... Tiba2 after 2 lawatan ya aku rasa mok pergi tandas kejap.. Masa ya orang tgh kumpul2 kat depan fakulti.. tiba2 masa aku keluar.. sunyi giler depan fakulti.. xda orang lalu... Aku try mok bertenang tapi rasanya mcm kurang bertenang... aku lari sampei ke luar pagar kot2 ada trace or something yang boleh aku jejaki.. Tapi xda apa2 yg aku dapat kesan.. Tiba2 aku jumpa lecturer aku.. Nya tyk la pasal aku sorang2.. aku padah la aku isolated dari yg lain.. maybe dah pergi HUS.. dengan pengetahuan yang kurang pasal2 jalan2 kat ctuk, aku pun just lari jak tanpa arah tujuan.. sambil ya aku kol la beberapa orang yg sama group ngan aku.. last2 temu juak.. pheww... Sampei jak kat depan rumah mayat.. tarik nafas panjang( xtauk sama ada sebab agik lelah lepas lari or takut cuak) hahaha.. ada 4 mayat yg aku sempat tgk.. aku rasa xda benda yang aku dapat cerita ilak pasal kat sia.. kelak macam karingeri gik rupa.. Lepas ya,, kmk orang pun balit ke fakulti for jamuan ringkas before bertolak balit.. Selepas balit ya bersambong ngan cerita aku dalam post sebelum tuk dalam part aher ya..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...