Sunday 6 March 2011

Aku bukan perfect

Assalamualaikum..

Kali ni sekadar nak luah rasa yang terbuku di hati..

Kadang-kadang aku heran,
Kalau ada benda yang aku buat silap,
Mesti akan ada orang yang akan tanya...
Mesti ada yang terus tanya dan tanya..
hmm..
Awal-awal aku nak cakap,
Aku bukannya jenis yang tak suka dengar nasihat,
Aku bukannya EGO,
Aku bukannya tak suka ditegur,
Tapi... Tapi..
Aku tak suka nada sindir-menyindir,
Setiap kali ditanya begitu,
Aku berasa seperti aku ni memang tak boleh nak buat silap, 
Tolong ingat..
Aku cuma manusia biasa, bukannya orang perfect yang tak pernah buat silap...
Dan jangan pernah harap aku akan menjadi perfect,
Kerana tiada manusia yang sempurna...
Kita masing-masing ada kelebihan dan kekurangan.........


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...