Saturday 19 March 2011

I'm not web designer

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah..
Syukur yang tidak terhingga..
Akhirnya tugas beberapa hari tuk berjaya disiapkan..
mula-mula aku rasa macam training untuk on call jak..
yang lainnya aku on call sebagai pemain komputer
jadual tidur pun dah macam ________
sampei apa-apa aktiviti pun asyik ngantok jak...
sabar je la..
muka kuyu bermata merah..
setiap kali jumpa orang mesti orang akan tanyak..
"sakit ka?"
hehe.. terima kasih coz care pasal aku...
aku akan pulih tak lama lagi...
cheh.. ayat tak boleh blah..
aku cuma perlukan rehat ..
rehat.............
rehat.............................................................
ZZZzzzzzzzzzzzzzzzz..................................................................................
.................................

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...