Tuesday 12 May 2009

Minggu tuk : Mon to Wed

Lamak juak dah sik blogging.. haha


Hari Isnin hari macam biasa.. Tugas rasmi aku minggu tuk waktu rehat jaga motosikal, so aku free pg minggu tuk. Waktu perhimpunan jadi mc.. nak bergegar lutut aku, nasib bait ada pengalaman. Mun sik, sik tauk mok handle perhimpunan. Ada juak aku salah padah, huii!! malu aku rasa. hehehhe. Habis perhimpunan, ada kelas. Dapat jadual baru, coz minggu tuk mula pakai jadual yang diubahsuai.. It may took some time 4 me to memorize it. Habis sekolah terus pergi Makmal... Ada peka.. Habis eksperimen, baruklah dapat pulang.. Kmk orang pun pergi kantin lok... makan ramai2, bayar sorang2 la...
Hi5 Emoticon "xda orang mok sponsor aku ka? hehe"



Hari Selasa Pagi2 macam biasa la... mun sik kerja rumah, aku jd ahli mesyuarat meja.Hari tuk, macam2 perubahan jadual yang berlaku. Lupak padah, hari tuk hari jadi Qis.. Sweet 17 la katakan.Hi5 Emoticon Selepas beberapa waktu belajar, aku mula rasa pening terutamanya waktu akhir... Sesiapa yang polah aku irritate, adalah dapat a piece of my cake.. oppss my mind.Adalah beberapa orang yang kenak. Sori2... coz ya memang sik dapat dielakkan. Habis kelas ada Kelab BM, permainan bahasa.. individu lho... pening palak fikir jawapan.. Tapi aku dapat belajar banyak benda/ perkataan baru:




  • seluruhnya, semuanya- GALA


  • seikat atau segabung - UNTING


  • kubis -KUL ( cool kalik jak bunyi) I want to eat sayur kul.. hehe


  • rangkaian pertandingan yg disertai sering kalinya oleh peserta yang sama -SIRKUIT


  • Kerata kebal -TANG (tank ya utk BI)


  • Dialog -RANDAU


  • Set bahagian yang sedia utk dipasang - KIT


  • angkuh, sombong -AGA


  • emak, ibu - INA


  • sedemikian -SIAN


ya dapat aku kongsi dolok, mun mok letak semua... hehe... Petang ya, tiba2 Faikar kol aku... Padah hal Qis ajak kmk orang ke Bandung(nama tempat makan la, bukan nak kat Indonesia ya) malam ya. Aku pun minta izin ngan my father.. Nasib baik nya izinkan. Yeah! Malam ya, Qis polah party kat Gerai ayam penyet (don't ask me kenak nama nya macam ya).. Best juak la.. kmk orang sigek geng datang. Aku memang habis kenak guro malam ya... terutamanya oleh Faikar ngan Tira. Aku pulang kira2 pukul 10 malam pia.. Tq Qis

Hi5 Emoticon





Hari Rabu Hari tuk ada teknik menjawab SPM for BM, BI and Sejarah. Kiranya kmk orang x ada belajar hari tuk. Cuma sempat belajar agama selama kira2 setengah jam. Tapi kinek tuk baruk aku makin bersemangat mok menuju SPM. Rasa lebih yakin... walaupun syllabus belum habis. hahaha.. Menakutkan.....

Hi5 Emoticon

SPM bulan 11 tuk...

SUFFI... be calm... You can do it... Revolusi Perindustrian... opssss... Revolusi Heart of Lord For SPM war



Hi5 Emoticon

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...