Friday 29 May 2009

My Best Outing With My FRIENDS!!!!

Hari Rabu ya, mula2 juz cadang mok jalan-jalan, aku ingat x dapat mok ikut. Tiba2, our beloved Cikgu Danny came and bagi tiket wayang for top ten student. Lalu kmk orang, aku,faikar, tira, esah, qis and ummi rancang mok pergi tengok wayang. Ya lah, sik kanlah mok guna tiket ya for shopping owh. Hari tuk tek, memang kmk orang rancang outing ya benar2, pukul berapa datang, tempat tunggu and many more. Macam mok rancang berperang jak. Tapi perang exam dah habis hari tuk.

Our last papers today are chemistry, EST, and Sivik. Memang x sabar aku mok pergi tengok wayang ehh.... Hi5 Emoticon

After sembahyang Jumaat, aku juz relaks for a while and 'berdandan' bak kata orang.. Aku juz wear simple blue-black long sleeve t-shirt and white slack. Then aku mesej ngan tira and qis.. sidak padah semua dah datang kecuali aku ngan faikar... aku pun rush pergi kat Wisma Sanyan tingkat 4.. tetiba jak aku rush ke iBrowse... hui nasib bait aku x serbu skati.. aku ingat sidak agik ada kat sia... keluar aku dr iBrowse then my phone ringing... Qis... Rupanya sidak semua ada kat belakang aku.. Aku ingat tek sidak dah tinggalkan aku.. Now, we have to wait for Faikar... Bak kata Tira, "artis bah" .Then, kmk orang decide to go to ground floor to wait him. Apabila jak tengok Faikar, kmk orang terus pusing belakang.. macam orang x betul jak. hahaha.. Kmk orang ingat nya akan perasan kmk orang kat sia. Rupanya juz lalu jak kat belakang kmk orang.. ish2. tunggah jak lah, mun x sesat nya gik carik kmk orang..

Hi5 Emoticon

Lepas ya, kmk orang pergi SB for lunch... makan ramai2, bayar pun ramai2... kira2 collect la tp makan sendirik2. Masa makan, macam2 jak cerita... Berguro jak kerja.. I wonder mun Apip ada kat situk, dapat x nya ekot.. sempat tangkap gambar time makan juak...

Lepas makan, kmk orang pun trade tiket kat counter... Filem "Night at the Museum 2: escape from Smithsonian. Best juak macam2 boleh dipelajari... Smithsonian museum merupakan antara muzium terbesar di dunia. Mun Akhmunrah's tablet dah ada kat sia. Juz predict la what will happen.... Cuba letak kat makmal Biology.. mesti dak tengkorak, spesimen hidup waktu malam... eeee.... MENGERIKANHi5 Emoticon

Macam sik kalak jak masuk wayang.. ya lah....mun dah segeng masuk wayang kecohlah jadinya. Tiba2, kmk orang jumpa geng sekolah yang lain datang mok tengok wayang: Hayat, Jerome, Saidi, Hussein, Sepri dan banyak gik... tengok cerita yang sama. Lepas ya, sempat tangkap gambar juak. hahaha.. macam pelancong baruk sampei jak..

Lepas pintu dibuka, kmk orang terus serbu panggung. Maybe ya yang orang padah pecah panggung kot.. hahahhaha..... kmk orang ambik sigek row.. dari kanan: kosong, aku, ummi, tira, esah,qis,faikar..tup..tup..lampu pun tutup, sempat juak ummi padah, "Jaga2 sebelah kau ya"... Sabar jak lah aku..jangan macam2, meraong gik aku klak... hahaha .. Lepas ya cerita pun bermula, macam2 jak gaya kmk orang tengok wayang... last2 semua letak palakz kat kerusi depan .. stailo...hahaha

Selepas ya, kmk orang pun pergi kat Town Square mok ambik gambar
Hi5 Emoticon

aku ngan Faikar
Inilah...
slurrrpp..
amm....
amm...
Jerome& Saidi
Me wif lighthouse

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...