Sunday 31 October 2010

I'm Home!!!!

Alhamdulillah.. Setelah bertarung dengan 6 set kertas yang telah aku gembar-gemburkan seperti tanah untuk bercucuk tanam... aishh.. apa la yang aku try mok nguras tuk.. hahaha.. Memang menakutkan..  Mun dapat diundur masa ke waktu ya pun aku rasa xmok undur masa.. Hahaha... Setelah duduk selama 7 jam dalam bas marek, akhirnya aku kembali semua di samping keluarga tercinta.. Yahooo... Harap2 aku dapat gunakan masa sebulan tuk dengan baik.. Mok nangga plan aku? hehe...

  • Replenish my energy and restore my head allignment...
  • have some outing (I hope can)
  • Practice for MUET (I hope I can get 5 or 6.. Aminnn...)
  • Sitting for MUET (errr... scary)
  • Preparing for Aidiladha
  • Celebrate Aidiladha while waiting for results
  • Any suggestion??

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...