Friday 3 June 2011

Err.. I really had a bad sense of direction..

Assalamualaikum..

Akhirnya boleh konsentrasi setelah cerebrum ngan cerebellum aku overheat beberapa hari tuk... Aku rasa macam boleh guna kuasa heat ray macam Meramon jak... =P
Setelah mendegil selama beberapa hari, akhirnya aku give up lalu mok pergi klinik.. Setelah menempuh perjalanan yang memeningkan kepala aku sebab kesibukan jalan hari tuk, akhirnya aku tiba di jalan terletaknya klinik yang biasa aku pergi dolok.. Tiba-tiba aku rasa macam sesat coz sik jumpa klinik ya.. Lebih 5 minit aku terkayo-kayo kat jalan ya... Sampei rasa mok tepon abg gik ya coz mok tanyak klinik ya dah pindah ka.. Adoii.. nang lawak... Akhirnya aku temu juak bila aku dah mok give up..hahaha...

Aku dapat ubat antibiotik.. harap2 aku x main2 ngan antibiotik macam dolok.. =D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...