Tuesday 9 February 2010

Outing

Hoho.. Hari tuk.. aku ngan kawan-kawan aku ada buat outing.. sepatutnya outing tuk minggu lepas tadi disebabkan aku unavailable in Sibu.. so, tunda ke hari tuk tek.. Kmk orang janji kol 2.30 ptg.. aku datang kira2 hampir kol 2.30 pia.. mencarik sidak ya mula2 tek, tapi x jumpa.. Then Fuad mesej aku padah nya dah turun.. So, aku pergi la kat luar, rupa-rupanya dah datang duhal.. Then, mek duak ingat mok pergi Giants jap.. Masa pulang balit ke tempat menunngu, aku rasa macam kenal jak orang kat sia.. Rupa-rupanya Esah, Ummi ngan kazennnya mun sik salah aku.. Pasya kmk orang nantik bos besar kmk orang.. hoho.. Then, kmk orang ingat mok reserve tempat kat Pizza Hut dolok .. Sik lamak pasya Tira pun datang.. Kmk orang bercakap macam orang yang dah duak tahun sik jumpa.. Dah duak bulan actually.. Ya la.. Kmk orang pun jarang-jarang jumpa lepas habis spm riya.. So, gaya kmk orang klaka pun ada ckit mix coz semua sik sabar-sabar mok klaka.. hahaha.. memang sik habis-habis tetak jak kmk orang.. Then pesan piza.. xkan la mok pesan burger gik nak..haha.. Hawaian Chicken ngan Hawaian Tuna (btol ndak ka) haha.. ya pun kwn2 aku yg tentukan coz aku ni tauk ilak pasal Pizza Hut.. Aku juz tauk yg pizza ya dibuat dari tepung.. hahahaha.. Then kmk orang pun bergambar-gambar(time makan pun sempat juak) haha.. Lepas makan-makan kmk orang pun keluar jap coz Fuad nak pulang tapi kmk orang (mcm biasa la).. terkelik-kelik.. hehehe.. Pasya pergi jalan-jalan kat tingkat atas.. Mula-mula pergi public book.. sempat juak promo buku.. hahahha.. Aku beli duak buah buku komik bersiri.. Twinx ngan Twinx 2.. Buku ya best doe.. I love it so much.. Unfortunately aku xda  siri yg ketiga iaitu Twinx 3.. Hmm.. selepas beberapa ketika, aku pun pulang juak..




No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...