Sunday 5 September 2010

Late post: Ramadan di perantauan.. Hahahaha

Rasa macam duduk kat negeri orang je.. Hahah.. Tapi boleh katan yang ramadan kali ini merupa ramadan yang lain dari yang lain bagi aku.. Sebab ramadan sebelum2 ini disambut di samping keluarga dari awal sampai akhir... Tapi pada kali ini, awal2 ramadan telah disambut di samping kawan-kawan aku yang berada di UNIMAS.. Mula2, memang rasa x biasa.. Ya la.. mun before tuk, awal2 pagi mesti mak dah kejutkan untuk sahur.. Duduk2 je semua dah tersedia.. (pemalas betul aku ni).. Masa kat kolej, Kawan2 aku la yg byk mencuba mengejutkan aku.. Ada yang berjaya, ada yang dapt mengejutkan anggota aku iaitu tangan aku untuk menyahut panggilan walaupun otak aku masih belum bangun (hahahah).. last2 aku x bgn.. hehhe.. dan x kurang jugak ada yang x berjaay mengejutkan aku.. Aku memang x nafikan yang aku ni mmg liat ckit nak bangun sahur.. hahaha.. So, bersabar je la dengan perangai aku k.. Ramadan tahun ni, luckily aku ada seorang -- Chipsmore.. haha.. Chipmore byk memainkan peranan tahun ni.. Nya sentiasa bawak api.. bukan untuk bakar sesuatu tapi untuk bakar semangat aku.. hehehe... Rasanya aku memang banyak menyusahkannya juga bulan ni.. hahaha.. Sorry, Chipsmore.. Ade mase nanti ka sponsor ka ye, tapi kau kene bayar semua la.. hahahaha... BTW.. aku harap2 aku dapat manfaatkan ramadan kali ini.. Sebab semalam sebuah sejarah, hari ini sesuatu yang pasti dan hari esok sukar untuk dipastikan.. hanya Allah yang tahu segalanya.. So, adakah kita masih berjumpa dengan Ramadan yang akan datang? fikir-fikirkanlah..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...