Tuesday 14 September 2010

Selamat Hari Raya

hohoho.. Another late post.. bukan salah saye ek and bukan salah siapa2 jugak.. hahaha... coz saya balik kampung yg tercinta sejak rabu lepas. Pengalaman yang sangat menyeronokkan sebab dah empat bulan x balik kampung.. mesti rindu ilak2 ho.. ya la.. lamak dah x nait ekspres apa indah tapi tido jak kerja dalam ekspres.. x boleh mok polah apa2.. badan nang lelah ilak time ya.. hahaha.. Memang boleh dikatakan sesak kalik jak kat waf masa aku pergi riya... Haha.. Kat kampung nang best.. aku suka ngan suasananya.. lebih dekat ngan alam semulajadi bak kata orang.. Lebih2 gik kazen-mazen aku semua ada kat kampung.. nang riuh la bunyi kmk orang.. hehe.. Then tiba jak malam raya nang mcm2 jak kerja.. Ada yang memasak, ada nganyam ketupat, ada yang ngisik ketupat, ada yang lenggang2 x polah kerja (aku la ya) hahaha.. Nang busy bena time ya sampei aku.. Time raya.. pagi2 gik dah bgn bersedia.. heip.. Habis sesei dalam rumah.. kmk orang polah konvoi berami-rami melanggar rumah orang.. bukan melanggar nak merempuh rumah orang ya k.. runtoh jak rumah orang lak.. Merentas berkampung2 (hiperbola li jak bunyi aku tuk).. Nang x habis tetak jak kmk orang time raya tuk.. mesti ada2 jak jadi bahan baru.. hahaha.. Memori yang terindah di kampung.. susah mok lupak..

*will be adited for pictures*

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...