Sunday 5 September 2010

Welcome Home!!

Akhirnya, setelah tiga bulan lebih aku meninggalkan rumah, aku balik untuk meraikan hari raya bersama keluarga di samping melunaskan rindu.. hehe.. Yup.. Memang dah lama aku rasa nak balik rumah tetapi tanggungjawab aku sebagai pelajar harus diteruskan. Alhamdulillah... aku dapat menempuh 3 bulan pertama pengajian aku walaupun kadang kala diuji dengan pelbagai perkara.. Setelah habis je kelas bio jumaat lepas, aku memang excited habis untuk balik ke rumah.
Aku menaiki bas pada 4 Sep jam 10 pagi.. Atas sebab2 tertentu, bas aku delayed selama setengah jam.. Time tu, mmg boring sebab naik bas sorang-sorang. So, bermesej dgn kawan2 jadi keutamaan aku.. hehehe... Memang terasa sangat bosan kerana terpaksa duduk hampir 7 jam dalam bas.. hahaha... banyak bersabar suffian.. Kadang2 rasa macam telur di hujung tanduk je.. Ish3.. Takut giler aku coz semestinya pemandu2 tu sangat penat and x dapat beri byk tumpuan.. Ditambah pulak dengan telefon etc..Allah saje la yang tahu apa aku rasa time tu.. hahahahaha... Alhamdulillah.. aku selamat jugak sampai ke destinasi aku.. Sibu the swan city.. hehehehe...
Best rasenye kembali semula.. Memang rasa macam berbeza je.. pasya jumpa balik ngan  keluarga..

Lurve to be home again
HOME SWEET HOME :]

hahahaha...Ok..

Selamat Menyambut Hari Raya^^ namun jangan sia-siakan Ramadan yang masih ada....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...