Thursday 16 September 2010

Wishing: Selamat Hari Raya

Aku baruk sedar yg aku blom gik polah ucapan selamat hari raya dalam blog tuk.. hehe.. mcm over gik rupa aku tuk.. yeah.. Rasa-rasanya blom terlambat gik nak?

Pada waktu, saat dan ketika ini (chewah).. Saya ingin mengumumkan bahawa hari raya puasa telah jatuh pada 10 september 2010 bersamaan 1 syawal 1431H.. hehe.. Saya ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun. Seperti yang anda maklum, saya hanya insan biasa yang mudah dan kerap melakukan kesilapan. Andai terkasar bahasa ka.. nyakit hati ka.. nyindir ka.. malas polah kerja ka..kuat merengek ka or anything bad I had done.. saya ingin memohon maaf zahir dan batin.. Selamat menyambut hari raya Aidilfitri.. Selamat menyambut hari kemenangan umat Islam.. Selamat tinggal bulan penuh keberkatan.. huhuhu.. harap-harap akan bertemu lagi.. Amiinnn....

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...