Monday 15 November 2010

Scepter of Dream

hmm.. Kalau nak difikirkan, macam-macam la mimpi aku lepas MUET ni..  Hahaha.. Maybe sebab trauma kot.. Haha.. hmm.. kalau nak komen pasal MUET aku ritu.. Hmm.. boleh la jugak.. Tapi aku mmg banyak ragu2 dalam writing ngan reading.. Kalau writing tu, first esei ok lagi.. tulisan cantik berbunga-bunga lagi tu.. Kalau tengok esei yang ke-2, first page memang masih ok lagi tulisan aku.. kalau isi tak sure la.. Samapai je second page.. OMG (Oh menarik gila) , sebab tulisan aku sudah menyamai cakar ayam yang telah disembelih untuk buat kari pada hari raya ni nanti.. Mane taknye, masa dah tinggal kurang dua puluh minit untuk tulis satu mukasurat.. Menggelabah habis aku sampai tangan aku asyik menggeletar je masa nak tulis.. Adoohh.. walau apapun aku teruskan jugak walaupun tulisan aku makin lame makin kabur... @_@
Haha.. tu je la review aku pasal exam MUET aku yang lepas.. Harap2 dapat keputusan yang memmuaskan..

So, ape kaitan dengan tajuk yang kat atas tu? haha.. dari exam la terbawa2 ke dalam mimpi.. Ade ke patut.. Bayangkan yang tajuk esei aku hari tu arranged marriage.. Haiyo.. mimpi aku pun lebih kurang sama tajuk dengan esei aku.. Entah-entah lepas ni aku mimpi pasal Kiyoko-san ataupun turtle nesting ataupun craft exhibition.. Turtle nesting pun ok jugak coz aku tak pernah tengok sebelum ni.. X perlulah aku nak sewa chalet nak tgk turtle nesting nanti... Kalau pasal craft exhibition, aku nak la jugak try pasal batik printing ka, metal stamping ka.. actually aku mok wood craving tapi penganjur ya padah xda sebab peralatan untuk wood craving ya berbahaya ckit.. mun maok, pergi jumpa professional..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...