Tuesday 14 July 2009

Event of the year: BCF~ see you in 2010

Pagi marek ada pertandingan SIR jawi.. best juak coz dah lamak x mengasah bakat jawi aku, seperti yg aku pernah post sebelum tuk, aku sama kumpulan ngan faikar ngan azhar.. kmk orang dapat no 2.. beza 1 mata ngan psukan lawan... pagi ya ada peringkat saringan, ujian bertulis 47 soalan... untuk menentukan siapa yg layak ke peringkat akhir. dapat ke peringkat akhir kmk orang diuji dengan ujian lisan... mula2 nervous juak rasa... BEST!!

Then, malam ya ada Grand Finale bagi BCF yang telah berlangsung lebih kurang seminggu lebih... I can say it's once in a year in Sibu that you can see Town Square is fully crowded... Mun yg datang guna kenderaan sendirik ya terpaksa round2 kat bandar Sibu mok carik parking... Mula2 aku ngan family round2 kat phase 2 untuk beli barang. Aku rasa mok sesak nafas coz sambutan kat phase 2 pun hangat juak...

Lepas ya aku ngan family pergi ke town square... Banyak gerai2 makanan.. aku mmg sik henti2 pergi beratur kat kedei mok beli makanan.. Memang penuh.. Majlis penutupan diakhiri dengan persembahan bunga api berwarna warni yang menyinari seluruh town square.. Lepas ya... baliklah.. zzzzzzz










aku guna vertikal video.. so apa yg korang nampak dari segi horizontal... hehehe..





Tuk beberapa gambar sekitar BCF
it said see you in 2010
pameran traktor
funfair
Keychain making
Venue: Sibu Town Square

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...