Wednesday 8 July 2009

S F A T Q U ~ BFF

These few days, I'm quite busy... hu3
Last night, I went to BCF... walaupun lepas hujan.. tp sambutan masih menggalakkan...
ceh.. macam pengulas gik rupa.. hehehe..
pergi kat sia lebih kurang pukul 8.30 malam...
First, pergi kat gerai jual kain and etc... then, aku pergi borong makanan... hahaha..
macam2 ada dijual.. rambang mata jauk aku tengok makanan. Then ada juak buat keychain... best juak nangga.. hheheh

Then, kmk orang dah habiskan syllabus for add math... yeahh... tambahan gik, selepas penyerahan kuasa... aku ada banyak masa for study.... Sabtu tuk ada SIR jawi.. aku berkumpulan ngan faikar and Azhar..

Aku ngan kawan2 byk menghabiskan masa bersama minggu tuk.. hahaha
I don't have much time to update this blog..
huhu... K...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...