Saturday 26 September 2009

Kalau menyesal tidak berguna, pandang ke hadapan sahaja...

Masa raya tuk aku byk jumpa family2.. almaklumlah.. sebelum tuk aku quite unfriendly and fierce.. so aku xda rasa mok bergaul2 ngan orang.. But I realize, sampei bila Suffian mok jadi macam ya.. I said to myself during that time that I will change.. Aku xkan jadi Dark suffian ya agik... enough is enough...



Enough about the old Suffian.. Raya tuk aku ada jumpa kawan2 lama yg dah lamak aku x jmpa.. siapa sangka.. aku akan dapat jumpa sidak agik such as Rizal and Bila... coz mmg dah terlalu lamak.. yang lawaknya, aku terlambai secara x sengaja masa limpas kat rumah orang.. Luckily orang yg betul.. Mun x, malu aku.. Then, aku ada juak pergi melangga dengan Faikar kat rumah kawan aku yg lain.. tapi x byk yg dapat aku agak coz short of time.. byk juak kawan2 yg datang rumah .. aku juak sempat merapatkan semula hubungan persahabatan yg mmg dah nak terputus.. hehe... That's all to redeem all my fault..



Then, pergi melangga rumah keluarga.. kmk orang pergi rumah yg jauh antara satu sama lain.. It's like that rumah2 ya ada kat empat penjuru dunia jak... but I like to go here and there.. bak kata orang Jaoh perjalanan luas permandangan.. then, aku spent most of my time at home... It's look like this eid is much more silent than past years.. mun dolok sampei x menang tangan ngan kaki..tahun tuk, rileks jak... malas laa mok fikir gik, yg penting aku mmg happy raya tuk..

Nampaknya kau kena masok mood trial dah kinek tuk.. Tinggal 2 minggu gik.. yg penting.. rapatkan silaturahim, jauhkan persengketaan.. cari long lost friends..

Salam Ukhuwah :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...