Sunday 20 September 2009

Mintak duit raya.. aku x mintak byk, RM100 pun cukuplah



More AIDILFITRI graphics

I can say I'm very busy sejak Khamis...
Aku tolong hias rumah and bla3...
Forget the past..
I can't deny that I really miss Ramadhan, terawih, sungkey, sahur and all that stuff... Lepas jak sungkey marek, semua mula bertugas (not really) coz byk kerja dah disiapkan.... Just bahagian makanan jak yg memang busy malam tadik.. Luckily, my mak ngah from Kuching came and lend her hand.. Kuranglah juak kerja kamek orang.. Tahun tuk, byk juadah yg dimasak and lebih byk dari biasa... Ada ketupat, kari ayam, daging masak hitam, ayam masak merah(my mom speciality)... Persiapan yg dibuat berjalan dgn lancar.. hehe Last2, aku terlena awal.. = ='' .. of course I didn't forget to wish all my friends via my mobile phone... Tech quite handy..
Bangun awal pagi2.. luckily my phone is quite bising.. mun x.. hmm...

Then, wearing my new purple baju melayu ... hmmm... I like it so much until I pose here and there wif it.. PJL... = =

After sembahyang raya.. we have family breakfast.. Wah.. I eat a lot... Bak kata orang macam x kalak makan.. After that, we get ready for forgive and forget session.. After forgive and forget for anjung warisan is finished.. We go to next house for the same session.... Then, my sis' family and my mak ngah's family went to other places to celebrate raya.. Sunyi dong.. Aku belom gik g jalan beraya... Hari tuk aku mok dudok2 jadi pelayan kat rumah lok.. esok lusak hehe:p

Last kalik.. I want to wish you Selamat Hari Raya.. and mintak maap byk2 mun aku ada buat silap n salah

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...