Monday 22 June 2009

F for FUN

Hari tuk boleh aku kategorikan sebagai hari yg sibuk...
Wake up in the morning.... oh my, I haven't practice my part..
Actually, I have persembahan for Bulan Matematik & Sains.. Tahun dolok, aku pernah recite poem ngan Qis... tahun tuk pulak aku ngan kwn2 buat persembahan story of pi... U know what is pi? not the apple pie... u make me hungry, but mathematical pi....
Actually, we need to do it twice, for morning session and afternoon session
Hi5 EmoticonRushing jak aku rasa hari tuk. Then esok ada sambutan hari guru. Biro aku in charge of sukaneka... nasib baik ada bantuan cikgu.. mun x... huhuhu...

In the evevning, byk pengawas berkumpul kat dewan for final preparation.... ada yg susun kerusi, atur PA sistem, rehearsal persembahan.. and macam2..
I love it.. It is like a sampei sik terkata aku mok kata...
aku rasa aku akan rindu ngan suasana tuk tahun depan.... huhuhu

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...