Saturday 11 April 2009

11 April

Hari tuk ada kk kat sekolah. aku datang for BSMM.
BSMM 4 evaa!!!!

macam-macam ada kat sekolah hari tuk. Pandu Puteri, Silat and macam2 gik
Yang bestnya ada jualan makanan kat ctuk.
Jualan ya diadakan oleh Kelab Usahawan Muda.
Best juak tengok sidak tapi kelab ya hanya untuk kelas bukan peperiksaan.
Macam-macam yang sidak jual:muffin, cupcake pelbagai corak (kacak), sandwich, nasi lemak, kuih donat and macam-macam lagi. Awal-awal pagi sidak dah bersemangat buka kedai.

Masa mesyuarat BSMM,
cikgu padah mok hantar 2 kontinjen untuk menyertai Hari Bulan Sabit Merah pada 3 Mei tuk.
Lepas ya, teruslah mula berlatih.
Hampir mok pengsan juaklah coz dah lamak x berlatih kawad kaki.
Mala jak kenak hukum, of courselah sebab dah berbulan aku x kawad.
Help-help. Nasib baik aku x pengsan, kelak x pasal-pasal kenak CPR (hehe).

Hi5 Emoticon

Lepas habis latihan kawad, aku nang sekoh pergi gerai kelab Usahawan Muda.
Lalu jadi rambang mata aku, x tauk apa mok beli.
Aku beli jak muffin, sandwich (inti telur ngan mayonis, sedap!) and air sirap ros. Mun aku ada mbak banyak diut tek, rasa mok borong jak semua makanan. Tapi aku x bawa banyak peruntukan untuk ya.Hue3.

Hi5 Emoticon

Lepas ya tek ingat mok kemas sebuah bilik pakei AJK bermesyuarat tapi xda kunci. Dekat setengah jam tunggu kat sia, banyak nyamuk. Habis aku kenak 'cium' nyamuk. Kmk orang pun balik ke gerai Usahawan Muda. Menelan kejap. Ada juak persembahan Fuuyoo Magic kat sia oleh Is ngan Nash. Lepas kira-kira setengah jam, aku pulang coz dah terlalu penat

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...