Sunday 26 April 2009

Event: Bahas (Akhirnya........)

Hari tuk...
Salam perbahasan!!!
Walaupun sik menang for bahas,
tapi kmk orang berasa puas... FUN
Sempat juak ajak pihak pembangkang angkat meja dan kerusi and duduk ngan kmk orang
Mun ikut hati aku,
maok jak aku tarik meja pihak pembangkang ke tempat kmk orang... HAHahhaha
(mun dapatlah) =.=''

Kmk orang kurang dari segi contoh
Pihak lawan asyik cari kesalahan,
Sampei pembuka kata Esah pun kenak komen, Ya baruk..
Aku tuk pitching ke laut bak kata orang
Masa mok bidas sempat juak tercari-cari kat isi orang lain..
Nasib baik sik berterabur semua isi orang lain

Tapi kerja rumah aku melambai-lambai kat aku...
Urgghh.... padu hal
banyak juak aku lupa tek...


Hi5 Emoticon

Minggu depan ada pertandingan kawad kaki... sik kanlah kawad tangan
aku x tauk mok masuk kah sik..
dah sikda semangat mok kawad sejak hal ya

Hi5 Emoticonmun dolok sampei hilang suara pun aku sik kisah

Suffi mesti tabah...
macam ***** yang sik pernah mengeluh.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...