Tuesday 14 April 2009

Hari tuk... blabla

Hari tuk baruk turun sekolah
ya pun coz hari marek ya ada cuti peristiwa
Peristiwa apa don't ask me..

"no comment"

Cheh! macam artis la pulak.
Macam-macam yang perlu siap
Peka gik, kerja rumah dari busut dah jadi gunung
aku rasa macam mok pengsan tengok semua kerja

Hi5 Emoticon



Lepas sekolah, aku ada perjumpaan

Bukan Perjumpaan Rahsia

Perjumpaan Kelab BM lah..

Ada kuiz teka silang kata..

Aku telat, orang datang pukul 1
aku datang pukul 1.12 pia.
Mula2, individu thenn tukar jadi teamwork.
Bagus juak, dapat memupuk kerjasama
Aku sama team ngan Amanina (ada tm gik ya)
*tm-trademark

Hi5 Emoticon

Team kmk duak menang. yeaahhhhh...
Hadiahnya.. ada la...
aku mok makan hadiah ya lok

Best la....

Selain ya, mingggu tuk banyak orang Birthday la...

Lain kali sambung lagi ye

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...