Thursday 30 April 2009

Event : MTQ peringkat Negeri Sarawak 2009

Akhirnya....

Majlis Tadarus Al-Quran

Peringkat Negeri Sarawak

Telah tamat secara rasminya pada hari ini setelah berlangsung sejak 28 April yang lepas,

My school merupakan salah satu venue bagi majlis tersebut

Sejak sehari sebelumnya gik, sudah ramai pasukan yang tiba di sekolah daripada pelbagai pelusuk Sarawak.

Tempat2 pertandingan yang diadakan di sekolah saya:


  • Perpustakaan -Kuiz Agama

  • Dewan Sri Alamas -Tilawah al-Quran

  • Dewan Kuliah - Syarahan Agama

  • Dewan UPP - Hafazan

Best kalik jak, rugi kau Afif!!!


Aku sik bertugas walaupun ada tawaran coz aku mok bebas ke mana2 sepanjang majlis ya berlangsung, kebetulan pada waktu ya aku kenak penyakit yang boleh kata teruklah.

Malas aku mok cerita hal penyakit ya coz aku dah pergi jumpa doktor..(cari penawar)

Ceh! macam game jak.. hohoho

Berbalik kepada cerita MTQ tek, aku pun sik sempat mok tolong hias venue. Buzy ngan bahas T.T

Banyak oranglah kat sekolah kmk orang waktu ya, MERIAH!! Ada juak saat2 perjumpaan semula ngan orang2 yang lamak aku x jumpa. Hampir2 aku mok lupa. Mun orang senyum, balaslah balik ohh.. Betul x? Kebetulan mood aku memang happy xcept setelah penyakit aku deteriorated pada hari Rabu ya.. Yang paling aku x dapat lupak, apabila aku sibuk ilak kat blok lain sampei waktu aku mok pulang, aku mok ambik beg aku. Last2 aku tengok pagar ke kelas aku dah dikunci... nang gelabah aku time ya. Aku pusing seluruh sekolah cari pak cik. PAK CIK, HELP ME!! Akhirnya aku jumpa pak cik ya and minta nya bukak gate balit.Mun x,tidur kat sekolahlah beg aku.

Murid sekolah kmk orang yang mewakili Sibu dapat tempat kedua berbeza 0.6 mata. Memang aku x silap tentang kau..

Majlis penutupan diadakan di Dewan MUC pada hari tuk..

That's all for today

Wassalam..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...