Friday 24 April 2009

About ME



    My Trivia

  1. Many people call me suffian or pian. Rarely orang mok tunggah aku SUFFI. Pernah juak orang panggil aku BUDIMAN


  2. Umur dah 17 tahun (dah lamak dah). Apa gik? bagilah hadiah!!


  3. Cita2 aku dolok ialah cikgu, then upgrade to Master Doctor


  4. Aku boleh berubah jadi personaliti lain bila2 masa ikut situasi ( tp bukan split personality but adaptation)


  5. Dolok suka melukis (pantang ada kertas jak, HABIS!!!)


  6. I'm not a joker. Mun aku jadi joker, semua lawak sik menjadi.


  7. Masa aku tadika dolok, aku dikira budak yang suka menjahanamkan selera makan orang (masa ya aku ada kira penyakit sik dapat menerima makanan, maksudnya aku akan vomit waktu makan)


  8. Aku tuk memang banyak idol... TOP SECRET


  9. sik suka serah tugas ngan orang lain.. mun benar2 aku mampu polah


  10. Dah terlibat ngan bulan sabit merah lebih kurang lapan tahun.. ( sejak sekolah rendah, tp x pandei2 First aid juak, huhu)


  11. Soft-hearted (mudah dikecewakan)


  12. Dolok x suka music, tapi terpengaruh ngan Apip


  13. Energetic tapi kelak penatlah jawabnya


  14. Suka berlagu tapi suara @%#&^@$%#


  15. Suka ngan lagu yang sentiasa didengar walaupun pada dasarnya mula2 lagu ya dibencik

  16. Sik suka mok berdebat, kompom kalah.. huhu

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...